nuffnang ads

Thursday, March 17, 2011

promosi

salam... hye.. da lama da x update blog ni sbb hampir2 putus asa dgn jiwa sendiri.. hehe... okey.. untuk memenuhi masa terluang setelah bergelar penganggur untuk kesekian kalinya, saya pun update la otak saya untuk buat bisnes sendiri.. alhamdulillah.. nampak gaya ade respon positif... yelaa.. sape yg x suka coklat kan?? tapi insyaALLAH saya akan cuba untuk tidak cepat melatah.. yela nama pun bisnes kan?? ade naik turunnya juga... huhu.. tapi insyaALLAH saya akan berusaha lagi.... xde idea sebenarnya nak blogging arini.... hurm... sebelum terlupa saya nak update blog dgn coklat jualan saya.. harap akan bertambah lagi rezeki slepas ini.... insyaALLAH.. hanya padaMu aku beserah YA ALLAH.... sampai bertemu lagi...as- salam....





No comments:

Post a Comment