nuffnang ads

Tuesday, April 26, 2011

SeSeKaLi MeNjEnGuK.....

Dah berbulan-bulan lamanya aku x update... Kenapa?? Mengapa??? Sebab aku bz gilaa.... hahaha.. Konon je bz kan... So,arini la baru terasa kelapangan untuk mencalit sedikit kata2 disini... HOH!! Ayat x leh blah an... hahha... Selesai saje Exam MUET minggu kelmarin, bz di hospital pula... mengapa?? Sbb kazen saye admited.... hehh.... So bulan April ini adelah bulan yg sgt2 sibuk n damn bz untuk aku... haaa... mggu pertama Speaking test beserta pernikahan seorg kakak saudara aku.. mnggu kedua Paper test untuk MUET lak... Kemudian mggu ketiga, aku di hospital.... Kemudian mggu keempat ni,member perang mulut aku lak kawen... Hah!! Kawen.... Rica ko pecah rekod siot.... hahaha... Disebabkan aku ni x bergaji n x berwang, maka dikesempatan ini, aku ingin mempromosikan coklat aku... Last minute proposal pada Puan Cik Rica ni, akhirnya berjaya.... Tapi aku dalam dilema ni... Hahaha... Sbb aku x tau nk design mcm mne kat coklat die tu... Adeh la... Rica.. Asal ko kawen awal nau.. Aku susah nk design coklat ko ne... Adeh laaa... Tapi xpe... Kawan nye pasal aku sanggup ar... Xde hal la.... Aku pun mulakan blogwalking seawal jam 3 ptg tadi... Dan aku telah pun menjumpai ape yg seharusnya dilakukan.... Yeah!!!!! InsyaALLAH akan kulakukan yg terbaik... Ko tenang2 je k... Nak nikah dah kawan aku sorg ni... Aisyh..... Kat bawah ni ade gak gambar ape yg telah berlaku sepanjang bulan ini.. Yeah!!!

Kejadian yg x disangka...

Sahabat yg bakal ke jinjang pelamin..


Saudara yg baru berkahwin..

No comments:

Post a Comment