nuffnang ads

Monday, October 25, 2010

kesinabungan...

hari ni first day keje lepas 2 minggu mc.... ye mcm2 cerita kurang enak telah ku dengari... hati merintih sape yg tau.... yg org nmpk aku gelak2.... org ckp aku wt x tau je... tp pedih dlm ati sape yg tau... aku dlm dilema..... sape yg tau??? xde sape yg nmpk kan??? xpe laa... harini byk soalan yg aku dpt... antaranya:-
q: dah ok ke na??
a:kalau x ok?? mcm mne???
q: what's going on?? ape kes u cuti smpai 10 hari??
a: sye cuti 13 hari ok....... sye kene denggi
q:nyamuk kecik sekor punye hal oleh cuti smpai 13 hari ke??
a: yeh yeh..... aigoo....
q:brape lama untuk comfirm u kene denggi??
a: 3 hari je.....
q:u sakit ni sbb u dah lama x cuti ke??
a: soalan yg dinanti.. jawapannye ye sye sakit sbb terlalu kuat bekerja n tidak sbb sye sakit bukan sbb lama x cuti.... cuma kene denggi.. xde kene mengena pun... ok???? so sye xde niat pun nk sabotaj org.....

nk sgt2 korg rase hidup kene sabotaj kan??? tunggu je la bulan akn datang..... sabar eh.. sebulan je lagi....kali ni biar aku sabotaj korg betul2.....

No comments:

Post a Comment