nuffnang ads

Monday, October 25, 2010

tiba-tiba

ntah kenapa aku rase cam tiba2 je aku publish out blog ni.. rase cam poyo pun ye gak.... ahahaha.... but its kinda nk jugak ade.... peduli la org nk kate ape pun.... yg penting aku ade.. ko ado??? haaa.... story arini mmg syiokk ah... to me laa kan.... bgn tdo turun2 je dah ade nasi lemak atas meja... tq En Azhar.... hahahaha..... mmpus aku kene bebel ngn pakar dietetic lagi 2 minggu ni.. mmpus2.... hahaha... org tu suh mkn roti 2 keping yg aku ni bantai makan nasi lemak 2 bungkus.... waahhaaa.. cari nahas... mampus la aku mampus la aku..... ahahaha... tp bila pk2 balik nasi lemak mkcik tu mmg superb..... tp kalau ade telur mesti lagi superb.... ok2 tutup kes mkn nasi lemak.... so ptg ni rase cam nk beli kuih... tp tgk dulu kuih ape yg ade.... eeee...... nk beli kuih pun nk kene pk sehari suntuk.... ape la nk jadi ngn ko ne.... ish3... teruk2... asal aku asek citer sal mkn je ni???? sebb ni kan blog aku.. suke aku la nk citer sal ape pun... ok... ni ade yg kene mengena.... dgn makn jgk ni...... hehehe.... lepas cuti 2 mggu... rase2 nk mkn paella rice.... wah... gitu..... citarasa bangsawan katenye.... tggu gaji eh aong... ehehehe..... gaji aku bulan ni pun tgl 1/2 agaknye.... punye la mc sakan erk...... ish3....... hurm.. xpe2... ku ni dah melalut2 dah ni.... bek aku g keje skrg... bubbye.....
kat bawah ni la paella rice... superb best....

No comments:

Post a Comment